فروشگاه اینترنتی عصر رایانه

گسترش روز افزون فناوری اطلاعات و کاربرد آن در تمامی علوم ، حقیقتی است انکار نشدنی که پیشگامان علم و تکنولوژی را به خود مشغول کرده است. علم شاخص عصر حاضر، علوم کامپیوتر و به عبارت کلی تکنولوژی اطلاعات IT شناخته شده است. لذا جوامع، سازمانها و موسساتی که بیشترین بهره مندی از این تکنولوژی را دارند ، در ارائه خدمات بهتر و سود آوری بیشتر پیشتاز خواهند بود.

فروشگاه اینترنتی عصررایانه  با ارائه بیش از ۹۰۰۰ قلم کالا، مجموعه‌ای کامل از محصولات دیجیتال شامل: انواع کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت، قطعات، ماشین‌های اداری، لوازم جانبی و… در اختیار شما قرار می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید با بررسی و مقایسه مشخصات فنی محصولات مختلف، کالای  مورد نظر خود را بیابید و بر روی وبسایت فروشگاه، آنلاین سفارش دهید.عصرایانه در اسرع وقت، سفارش شما را از طریق روش پستی انتخابی، به محل کار یا زندگی شما ارسال می‌نماید.

عصر رایانه  با 10 سال سابقه فعالیت، عضو اتحادیه فن آوری رایانه و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور می‌باشد همچنین نماد اعتماد الکترونیکی (ای نماد) از وزارت صنعت و معدن اخذ نموده است.

برای آشنایی بیشتر با عصررایانه و کالاهای موجود در این فروشگاه، پیشنهاد می‌کنیم به بخش فروشگاه اینترنتی عصرررایانه مراجعه فرمایید و لذت یک خرید آگاهانه را تجربه کنید.

عصر رایانه مرکز فروش انواع رایانه ،تبلت ،لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر با گارانتی معتبر

*عرضه قطعات اصلی کامپیوتر ، انواع لپ تاپ و تبلت و لوازم جانبی

* عرضه انواع تلفن همراه و لوازم جانبی

* عرضه کامپیوتر های شخصی به صورت تخصصی با توجه به نیازهای شخصی و سازمانی

این فروشگاه واقع در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری می باشدکه آماده فروش انواع رایانه و لوازم جانبی کامپیوتر در کلیه شهرهای ایران  می باشد.

جهت مشاهده محصولات  فروشگاه کلیک کنید.

خواهشمندیم ما را در شبکه های اجتماعی نیز دنبال کنید.